Doa menghancurkan & memusnahkan sihir pemisah suami isteri (rumahtangga) - MrEjoy

Post Top Ad

ad

Apr 18, 2017

Doa menghancurkan & memusnahkan sihir pemisah suami isteri (rumahtangga)

Doa menghancurkan & memusnahkan sihir pemisah suami isteri

Doa menghancurkan & memusnahkan sihir pemisah suami isteri (rumahtangga) | Assalamualaikum & salam sejahtera. Hari ini aku nak kongsikan cara perubatan islam iaitu dengan cara berdoa kepada Allah. Ianya bertujuan untuk memusnahkan sihir yang dihantar bagi tujuan memusnahkan atau memisahkan hubungan suami isteri. Mungkin ada yang belum baca cerita yang aku kongsikan semalam mengenai Orang miskin pun tidak terlepas dari hasad dengki manusia. Mereka yang buat benda kotor ini sudah pastinya hitam hatinya.

Kadang tu, kita tak punya apa-apa selain kebahagian bersama isteri dan anak-anak. Dan biasanya, itulah yang disakiti orang. Mereka tak suka! Jika kehidupan mereka tidak bahagia, mereka juga tidak mahu melihat orang lain bahagia. Manusia seperti ini layaknya hidup jauh daripada kelompok manusia. Jangan campur orang. Sebab hati mereka dah terlalu hitam. Busuk!

Doa menghancurkan & memusnahkan sihir pemisah suami isteri (rumahtangga).


Apa pun perbuatan syirik ini dah lama bertapak di muka bumi Allah ini. Allah maha berkuasa. Tidak ada yang lebih berkuasa daripada nya. Diberinya kita jalan penyelesaian kepada masalah yang berpunca daripada manusia ini. Aku kongsikan agar menjadi manfaat kepada orang lain juga, insyaAllah.
Doa mengelak sihir Tafriq.

Sihir tafriq ni adalah sihir yang orang gunakan untuk pisahkan hubungan suami isteri samada yang baru berkahwin ataupun dah lama. Puncanya adalah orang sakit hati tengok pasangan tu bahagia. InsyaAllah, jika di amalkan doa ini, selain dapat mengelak sihir tafriq ini, ianya juga dapat mengekalkan kebahagian rumahtangga hingga ke akhir hayat kecuali kematian, insyaAllah, dengan izin Allah.

Cara amalannya adalah dengan baca ketiga-tiga ayat di bawah selepas solat wajib. Mohon pada Allah supaya dijaga dan dipelihara serta dilindungi daripada manusia berhati busuk ini.

Ayat pertama:


Doa menghancurkan & memusnahkan sihir pemisah suami isteriAyat Kedua : 

Doa menghancurkan & memusnahkan sihir pemisah suami isteri

Ayat ketiga : 

Doa menghancurkan & memusnahkan sihir pemisah suami isteri

Sumber perkongsian daripada blog airmien.wordpress.com

1 comment:

  1. terima kasih atas doa ini...

    psssttt... terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #29. Blog ini tersenarai di http://www.mialiana.com/2017/04/senarai-url-blog-29.html . Pemenang akan diumumkan pada 19/4/2017. (^_^)

    - Mia Liana

    ReplyDelete

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here