20 tanda yang menunjukkan korang dah terkena sihir pemisah

tanda-tanda sihir pemisah rumahtangga

20 tanda yang menunjukkan korang dah terkena sihir pemisah! | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Alhamdulilah, masih diberikan kesempatan untuk terus menulis. Hari ini aku nak kongsikan dengan semua pembaca, di antara tanda-tanda yang menunjukkan seseorang itu atau diri kita sendiri dah terkena sihir pemisah. Apa sebenarnya sihir pemisah tu? Ianya merupakan salah satu cara yang dibuat oleh manusia berhati syaitan untuk memisahkan hubungan pasangan suami isteri.

Dah kenapa nak pisahkan hubungan suami isteri orang pulak?

Dah nama pun hati syaitan kan? Jadi manusia-manusia syirik ni tak suka tengok orang lain bahagia. Mungkin disebabkan mereka sendiri tidak pernah bahagia. Nak bahagia macam mana kan? Kalau hati tu dah hitam. Manusia yang syirik pada Allah, mana mungkin mereka akan bahagia. Selamanya mereka akan hidup dalam kegelapan jika mereka tidak mahu bertaubat.

Ok lah. Aku senaraikan 20 tanda-tanda yang menunjukan korang mungkin dah terkena sihir pemisah.

#1. Kerap sakit belakang, tengkuk urat belikat bahu rasa berat dan sakit

#2. Kerap sakit kepala yg berpanjangan dan dahi kepala depan kerap rasa berat

#3. Kerap sedawa angin sebu perut

#4. Kerap sakit ulu hati sakit dada,rasa mcm tercekik dan kerap sesak nafas

#5. Sakit bisa seluruh sendi badan


#6. kitaran haid tak normal kadang2 keluar banyak tak henti dan ade juga tiada keluar langsung

#7. Kerap sakit perut seperti di hiris senak

#8. Sukar dapat zuriat

#9. Menjadi marah benci tanpa sebab pada suami atau isteri

#10. Tiada nafsu bila bersama isteri atau suami

#11. Badan [email protected] terhidu bau busuk meloyakan

#12. Menjadi rindu sayang bila berjauhan dgn suami.

#13. Cepat sedih dan terasa dan berdebar-debar, takut tanpa sebab

#14. Fikiran menjadi strees dan tidak menentu

#15. Sukar tidur malam dan kerap ternampak kelibat hitam di dalam rumah

#16. Menjadi sakit bisa badan bila terdengar ayat suci Al-Quran

#17. Menjadi berat hendak beribadah

#18. Kerap mimpi pasangan kita curang dengan orang lain

#19. Kerap mimpi jatuh tempat tinggi,mimpi bermain budak kecil,mimpi jatuh tempat tinggi,mimpi tempat busuk dan banyak lagi mimpi yg menakutkan


#20.  Perasaan sayang menjadi pudar pada pasangan suami isteri kita.

Oklah. Kalau korang ada salah satu daripada 20 tanda ni, adalah lebih baik korang dapatkan perubatan secara islam dengan segera sebelum ianya jadi lebih teruk. Hati malaysia ni kita memang tak boleh tahu. Walaupun muka mereka sentiasa tersenyum dan ramah tamah bila di hadapan kita, tidak semestinya mereka senang dengan apa yang kita ada.

Sebab itu, sentiasalah kita bersederhana dalam apa juga situasi. ok. Semoga ianya membantu. :)

Tiada ulasan