Inilah pokok hiasan paling sedap di dunia! - MrEjoy

Post Top Ad

ad

Oct 7, 2017

Inilah pokok hiasan paling sedap di dunia!

succulent cake design

Inilah pokok hiasan paling sedap di dunia! | Pertama kali Mrejoy tengok gambar-gambar ni, Mrejoy yang mula hairan. Betul ke boleh makan ni? Pokok cactus pun ada tu. Namun sebaliknya, bila mendapat tahu yang ianya adalah pencuci mulut, terus macam wow! Kek-kek sedap dan kreatif ini dihasilkan oleh ivenoven, seorang artis yang berpusat di Jakarta, Indonesia.

Kalau tengok sekali imbas, pasti ramai yang tak menyangka yang ianya adalah kek! Gubahan bunga yang seakan pokok sebenar ini adalah hasil daripada mentega, tepung, pewarna makanan dan pelbagai tambahan yang lain! Mrejoy Ada juga terfikir, kalaulah ada yang letakkan pokok cactus sebenar dalam celahan kek ni, pasti tiada yang perasan. Hehehe.

succulent cake design
succulent cake design
succulent cake design
succulent cake design
succulent cake design
succulent cake design
succulent cake design

3 comments:

  1. Singgah sini dah macam pokok kaktus dahh :D

    ReplyDelete
  2. Kek !! Kreatif & betul-betul cantik . Macam tak sanggup nak makan sebab cantik sangat

    ReplyDelete
  3. hahaha.. cantik sangat.. betul la tu.. nak makan pun sayang.. :D

    ReplyDelete

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here